maanantai 29. elokuuta 2016

Reittiopas

Olin muutama viikko sitten Ruotsissa ja kasasin teille ihan vaan puhelimella pienen videon matkastani ESS:n kaupalle. Tiedän että moni teistä käy aina välillä Tukholmassa ja vierailisi samalla varmasti mielellään myös heppakaupoissa. Keskustan muutaman heppaputiikin lisäksi myös Equestrian Stockholmin kauppa sijaitsee ihan kivenheiton päässä keskustasta.

Videolta näette aika hyvin maamerkkejä itse kaupalle pääsystä. Tärkeintä on oikeastaan vain valita oikea metro, eli esim. keskustasta joko asemalta T-Centralen tai Gamla Stan pitää valita vihreä linja kohti Skarpnäckia. Pois jäädään Björkhagenissa ja kotiin päin voikin ottaa minkä metron vain koska kaikki menevät tuohon keskustaan :) Videolta näette paremmin vielä tuon kävelyosuuden ihan kaupalle asti!



Kannattaa käydä kaupalla sovittamassa ja kokeilemassa materiaaleja jos ette Suomalaisilla jälleenmyyjillä ole vielä niitä nähneet. ESS Suomessa myy mm. Putiikki Aino, Smart Riders ja Just Dressage.

Kannattaa muuten käydä tykkäämässä ESS Suomesta Facebookissa - saat heti ensimmäisten joukossa silloin tiedon uutuksista ja muista eduista :)


4 kommenttia

  1. Hei miten toi toimii jos tilaa equestrian stockholmin sivuilta niin minne se paketti tulee? En jostain syystä löytänyt vastausta:)

    VastaaPoista
  2. Heips :) Mulla on tullut sekä ihan kotiovelle että lähimpään postiin :)

    VastaaPoista
  3. Olin Ypäjällä suokkikunkkareissa katsomassa verryttelyä ja kyllä meinasi silmät tippua päästä kun näin miten kohtelit hevostasi ja stewardikin huomautti sinulle asiasta. Onpa siinä vasta ratsuttaja..

    VastaaPoista
  4. Seoititkohan minut johonkin toiseen? Olin kyllä samaan aikaan veryttelyssä kun yksi tyttö sai kuulla kunniansa stewardilta mutta minulla ei ollut minkäänlaista osuuta asiaan :)

    Ainoan kerran stewardi kommentoi meidän porukalle siitä että teimme ristikosta pystyn. Oikea pysty kun oli niin vaarallisella pohjalla ettei sitä kukaan hevosensa turvallisuudesta välittävä voinut hypätä.

    Mun hevoset hyppäs koko viikonlopun niin hienosti verkassa ettei mulla kyllä ole nyt mitään osuutta tuohon yllä mainitsemaasi :D

    VastaaPoista