keskiviikko 13. elokuuta 2014

Mitä saisi olla?

Blogissani on ollut nyt hieman hiljaisempi ajanjakso. Olen treenannut tosi paljon Retun kanssa mestaruuksia varten ja lisäksi ratsastettavana on ollut reippaasti myös muita hevosia, joista tänne en kuitenkaan ole kirjoittanut. Tetysti treenissä ovat olleet myös Aku, Hilda, Cara, Nuppu ja Haissi.

Nyt mietinkin mitä haluaisitte seuraavaksi lukea koskien lähinnä tulevia mestaruuskisoja? Olin ajatellut kirjoittaa tai tehdä videopostauksen omista kisavarusteistani, mutta olisiko teillä jotain toiveita?


11 kommenttia

  1. En tiedä liittyykö tää nyt mihinkään, mutta joskus jos on aikaa, niin mua kiinnostais näin kouluratsastajana kuulla mikä sun kanta esteratsastajana on sileän työskentelyyn/koukuratsastukseen. :D
    Siis lähinnä mitä itse painotat sileässä, mitä teet jne.
    Usein tuntuu että esteratsastajat viittaa kintaalla sileällä menoon ja menee vain sen mitä on pakko. Mikä on sun kanta ja miten itse hoidat sileän? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mähän ratsastan sileellä ihan tosi paljon ja monella mun estehevosella oon menny myös koululuokkia. Mun mielestä sileän treeni on ihan ehdoton pohja hyppäämiselle. Etenkin kun teen poneja lapsille, otan huomioon sileän työn ja raa´at ponit ei pääse hyppäämään ennen kuin sileä on kunnossa :)

      Tästä saisinkin hyvän postauksen tehtyä! Sitä odotellessa ;) Ja kiitos hei ideasta!!

      Poista
    2. Kannatan Nooran postausehdotusta! En itse ole ehkä niinkään kiinnostunut kisapostauksista, joten menee ohi tämän aiheen, mutta olisi myös kivempi lukea vähän laajemmin siitä mitä ajattelet nuorten koulutuksesta, mitkä ovat kulmakivet treeneihin, millä perustein mietit mikä toimii milläkin hevosella (myös muilla kuin nuorilla) ja onko sinulla kaikkien nuorten kanssa joku valmentaja tms. apuna. Myös postaus suokkien ja puokkien eroista ja erojen vaikutuksista ratsastukseen voisi olla kiinnostava, kun sinulla molemmista on kokemusta.

      Poista
    3. Ihania ideoita, kiitos! Vaikka nuo on mulle kaikki ihan jokapäiväisiä juttuja, ei ole silti tullut mieleen kirjoittaa niistä :)

      Poista
  2. Ois kiva kirjoitettu versio siitä varuste jutusta, kun mun puhelimella ei näy videot :/

    VastaaPoista
  3. Ratsastusvaate postaus olisi kiva! :)

    VastaaPoista
  4. Eikö sua yhtään ärsytä toi sun kypäräs, kun se menee silmiesi eteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä nään sieltä ihan yhtä hyvin kun mun toisenkin kypärän alta :)

      Poista
  5. Ois kiva jos tekisit sen omat kisakamat videon ja sit ihan kisojen alla ois kiva jos tekisit postauksen jossa tekisit vaikka ranskalaisilla viivoilla luettelon omista ja hevosen tavaroista ja muista tavaroista jotka otat mukaan, siis ihan kaikki.. ja muutenki voisit kertoa siinä postauksessa mitä pitää ottaa huomioon kun lähtee kisoihin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitetaan tuotannon alle :) Kiitos kivasta ideasta :)

      Poista